Referenssit

Näyteikkunanäytöt – Subway

Helsinki, 02/2019

Helsingin Mannerheimintien Subway on lokaationa todella vilkas. Mannerheimintietä kulkee suuri määrä kontakteja, työ- ja vapaa-ajanmatkustajia sekä matkailijoita. Tällaiseen lokaatioon on vaikea saada ledscreeniä asennettua ulos julkisivuun johtuen lupaviranomaisten tiukasta tulkinnasta julkisivuasennuksiin. Lisäksi sopivia paikkoja julkisivussa ei usein löydy. Subway myymälän ikkunat ovat isoja ja niitä on molempiin suuntaan Mannerheimintietä. Näistä lähtökohdista paikallinen Subway yrittäjä ja suomalainen innovatiivinen digitaalinen ulkomediayhtiö sopivat yhteistyöstä, jossa ikkunan sisäpinnat varustettiin Jumbo Digitalin tarkoilla näyteikkunanäytöillä eli semioutdoor ledscreeneillä. Lähtökohtana oli täyttää ikkunapinnat mahdollisimman tarkkaan näytöillä. Screenien sisältö on sekä Subway mainontaa, että erilaisia digitaalisen median kampanjoita. Lopputuloksena on reaaliaikainen näyttävä mediakanava, joka elävöittää liikepaikkaa sekä tarjoaa mahdollisuuden yhteistyökumppaneille viestiä tuoreella sisällöllä suurelle määrälle kontakteja. Asiakkaat ovat olleet tyytyväisiä lopputulokseen.

Näyteikkunanäytöt ovat uusin tulokas ledscreen tekniikassa, jossa näytön kirkkaus on riittävä ulos mutta asennuspaikka on kuivassa tilassa ikkunan sisäpuolella eikä vesi/kosteussuojauksia tarvita.

Näyteikkunanäytöt tarjoavat mahdollisuuden joustavan koon muokkaamisen puolesta rakentaa oma digitaalinen mediakanava kauppapaikan yhteyteen näyteikkunaan. Se viestittää ja markkinoi yritystä 24/7.

Tekniset tiedot

Pinta-ala: 12,25m2
Koko: 3,5m x 3,5m
Tarkkuus: P4,8 real pixel SMD
Resoluutio: 728x728px

Pinta-ala: 7m2
Koko: 2m x 3,5m
Tarkkuus: P4,8 real pixel SMD
Resoluutio: 416x728px