KooKoo jalkautuu uusille mediamarkkinoille ulkonäyttöjen myötä

toukokuu 28, 2018

Jumbo Digitalin ja KooKoon yhteistyö laajenee Lumon Areenan seinien ulkopuolelle. Yhteinen taival alkoi vuonna 2014 Jumboscreen –mediakuutiotoimituksella, joka nyt sai seuraa toisen tuoteperheen tuotteista, kaupungin keskusta–alueelle sijoitetuista uusista ulkonäytöistä. 10m2 kokoiset Jumboscreenit asennettiin teiden varsille omille jalustoilleen, ja ne tavoittavat huomattavan määrän tienkäyttäjiä päivittäin. Uudet mediat tarjoavat seuran yhteistyökumppaneille mielenkiintoisen mahdollisuuden päivittäiseen mainontaan vuoden jokaisena päivänä. Screenit odottavat vielä sähköistystä, jonka jälkeen ne saadaan lopulliseen käyttökuntoon

”Olemme olleet todella tyytyväisiä Jumbo Digitalin toimintaan. Tuotteiden laatu ja henkilöstön palvelutaso ovat olleet sitä luokkaa, että he olivat ykkösvaihtoehto ulkonäyttö -projektin toteuttajaksi.” ~ Sakari Välimaa, toimitusjohtaja KooKoo Hockey Oy