Led-screenejä jäähalliin
Liiga joukkue Lahden Pelicans halusi lisätä digitaalisia mainosmedioita yhteistyökumppaneilleen. Jumbo Digital toteutti mittavan projektin, jossa uusia lednäyttöjä asennettiin 13 kappaletta sähköistämään peliä ja lisäämään mainosmyyntiä. Näiden lisäksi laidan viereen tehtiin kaareva 24 metriä pitkä P6 tarkkuuden led screen, joka ei jää Lahdessa Isku-Areenalla peliä katsovalta fanilta näkemättä.
Näin suuren screen-kompleksin ohjauksen hallitseminen ei ole helpoimmasta päästä ja vaatiikiin toimittajalta suuren määrän suunnittelua ja laskelmointia. Ja jotta 14 uutta screeniä ei olisi ollut tarpeeksi, suunniteltiin myös ohjauksen hallitseminen niin että 3 vanhempaa led-screeniä mukautuu täysin uuden ympäristön mukaan. Tähän haasteeseen Jumbo Digital tarttui ja asiakas on ollut tyytyväinen toteutukseen ja yhteistyön aloitukseen.