Neste Hermanni – tarkkuutta tiukalla pikselitiheydellä

Kompakti koko, lyhyt katseluetäisyys sekä valoisa asennusympäristö; siinä haasteet joihin tuli pystyä vastaamaan Neste Hermannin näyttöratkaisun osalta. Liiketilan ikkunan eteen asennettu ja aseman mittarikentälle päin suunnattu Jumboscreen™ toteutettiin...

lue lisää

Sykettä ja ansaintamahdollisuuksia tapahtumaan

Edustamallamme tekniikalla ja sitä ammattitaidolla hyödyntäen on mahdollista tuottaa mielenkiintoisia asioita ajatellen erilaisia tapahtumia. Katsojamäärien/osallistujien määrän lasku Kuluvana syksynä olemme saaneet lukea uutisia tapahtumajärjestäjien...

lue lisää

Sisältö kruunaa led-screenin

Content is the King! Jumbo Digitalin toimittamat led-screenit, Jumboscreenit, toteutetaan aina viimeisimmän teknologian led-komponentteja hyödyntäen. Valitsemme itse näytöissä käytettävät komponentit ja näytöt rakennetaan ammattitaidolla korkeita teknisiä...

lue lisää

Liigatason liike KooKoolta

Mediakuutio Mestiksen mestarille KooKoo Hockey Oy:lle Jumbo Digital Oy toimittaa Kouvolan jäähalliin Jumboscreen -mediakuution pelikaudelle 2014‐2015. Tämä mediakokonaisuus tulee olemaan malliltaan 8-sivuinen. Kaikki kuution näyttöpinnat toteutetaan...

lue lisää

Varo halpoja kopioita!

Kuinka optimoin hinta-laatusuhteen ledscreenin hankinnassa? Suomessa ledscreenejä myyvissä yrityksissä on useita halvalla hinnalla asiakkaita koukuttavia toimijoita. Kustannukset ovat tärkeä osa hankintaa, mutta sanonta ”pennin säästöllä tonnin vahinko” on...

lue lisää

Yrityslahtaamosta viihtymiskeskukseksi

Silmiini sattui tällä viikolla mielenkiintoinen artikkeli, jossa yrittäjät kertoivat kuinka Kuopiolaisesta kauppakeskuksesta on tullut ”yrityslahtaamo”. Tällä tarkoitettiin sitä, että uuden kauppakeskuksen hypellä ja utopistisilla yleisöodotusmäärillä...

lue lisää

LED-screenin koko, muoto ja tarkkuus

Lähtökohtaisesti LED-näyttö kannattaa tehdä 16:9 kuvasuhteella. Se on yleisimmin käytetty digitaalisten medioiden kuvasuhde ja sitä kautta kuluttajille tuttu. Siihen formaattiin tuotetaan paljon markkinointimateriaalia, joten näin on mahdollista hyödyntää...

lue lisää

LED-näytön sijainti ja sijoittelu

LED-screenistä saatavan hyödyn kannalta sen sijainti on äärimmäisen tärkeää. Kun näytön välityksellä on tarkoitus markkinoida tuotteita/palvelua, on tärkeää tavoittaa mahdollisimman paljon potentiaalisia asiakkaita. Screeni tulee sijoittaa siten että ympäristön kontaktipotentiaali hyödynnetään maksimaalisesti. Viesti tulee saada mahdollisimman monen silmäparin luettavaksi.

lue lisää

Miksi hankkia LED-screen?

Hyödynnä ympäristön potentiaali Yritysten liiketilojen välittömässä läheisyydessä liikkuu päivittäin potentiaalisia asiakkaita pilvin pimein. Tavoitatko sinä yrittäjänä tämän potentiaalin riittävän hyvin? Vuosien saatossa ihmisten ostokäyttäytyminen on...

lue lisää

Näin onnistut LED-Screen hankinnassa

Suomessa ollaan heräämässä digitaalisen markkinoinnin antamiin mahdollisuuksiin. Kaupunkien katukuvassa on alkanut näkymään hienoja digitaalisen median toteutuksia joissa esitetään tyylikästä mainontaa. Maailmalla ollaan tässä asiassa oltu Suomea...

lue lisää

Haluatko oman led-screenin?